reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Košč

Miroslav Košč

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

majiteľ rekklamnej agentúry Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pomoc nevidiacim deťom v Levoči

Miroslav Košč

Pomoc nevidiacim deťom v Levoči

Ako som sa sem zaregistroval uvažoval som v akom duchu začať písať.Pomoc čo to v dnešnej dobe znamená. Znamená to podať pomocnú ruku len priležitostne alebo pomáhať sústavne.Ja ako manažer agentúry a zároveň aj majiteľ som hneď od začiatku svojej činnosti sa zamýšľal že popri podnikateľských aktivitách by trebalo niečo pravidelne robiť aj pre hendikepovaných. Spolu s kolegyňou prvý rok pri rozbiehaní aktivít som rozmýšľal akou formou???

  • 12. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 390x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu