reklama

Pomoc nevidiacim deťom v Levoči

Ako som sa sem zaregistroval uvažoval som v akom duchu začať písať.Pomoc čo to v dnešnej dobe znamená. Znamená to podať pomocnú ruku len priležitostne alebo pomáhať sústavne.Ja ako manažer agentúry a zároveň aj majiteľ som hneď od začiatku svojej činnosti sa zamýšľal že popri podnikateľských aktivitách by trebalo niečo pravidelne robiť aj pre hendikepovaných. Spolu s kolegyňou prvý rok pri rozbiehaní aktivít som rozmýšľal akou formou???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
čelná strana nástenného kalendára rok 2005
čelná strana nástenného kalendára rok 2005 

Viete pomôcť sa dá všelijako, ale mňa zaujala myšlienka pomoci a heslo pomôž si sám a aj iný ti pomôžu.Preto som to skúsil najprv zo združením Spoločnosť ľudí dobrej vôle ktoré pomáhali utečencom konkrétne deťom.Dohodli sme sa ,že tieto deti nakreslia nejaké obrázky a my im vyrobíme kalendár kde sa im pomôže nejakými predajom . Nakoľko prvý rok sa to podarilo a myšlienka pomôcť deťom s nejakým postihnutím ma držala stále sme s kolegyňou pokračovali s deťmi Zo základnej školy pre nevidiacich a slabozrakých v Levoči a je obdivuhodné ako tieto deti s tak vážnym postihnutím dokázali nakresliť veľmi pekné kresby. Po dva roky sme im robili kalendár na ktorý môžu byť hrdý a tým ukazujú nám ostatným ako sa dá prekonať sám seba. Tohto roku sme sa sa rozhodli pripraviť kalendár pod názvom Prežite rok s nevidiacimi deťmi a vydanie kalendára je spojený s charitatívnym koncertom 17.Októbra v Divadle J.Záborského v Prešove.Verím že táto informácia osloví každého kto by mohol akokoľvek pomôcť týmto deťom či propagáciou alebo inou pomocou an ukážku vám tu zverejňujem jeden list kalendára na rok 2006 a minuloročný kalendár nástenný .ďakujem za pozornosť

Miroslav Košč

Miroslav Košč

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

majiteľ rekklamnej agentúry Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu